Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Kalite


                

GÖREVLERİ :

 

  • Kalite Yönetim Sisteminin, ISO 9001:2000 standardına uygun olarak etkin bir şekilde kurulması, yürütülmesi, dokümanların hazırlanması, sisteme uygunluk açısından gözden geçirilmesi, dağıtılmasından birinci dereceden sorumludur.
  • Kalite Sistemi ile ilgili olarak dış kuruluşlara karşı firmayı temsil eder, 
  • Odanın kalite problemlerinin çözümü ve kalite ile ilgili her türlü bildirimin yapılması için ilk mercidir.
  • Kalite servisinin sorumlusudur.
  • TOBB Akreditasyon sorumlusudur.
  • Genel Sekreter’e Kalite Sisteminin işleyişi, etkinliği ve problemleri hakkında rapor vermek,
  • Yönetimi Gözden Geçirme Toplantılarını organize etmek, Toplantı tutanaklarının tutulması ve katılımcılara dağıtılmasını sağlamak,
  • Genel Sekreter tarafından onaylanarak yürürlüğe giren Kalite El Kitabını ve tüm sistem dokümanlarının kontrolünü yapmak,
  • İç denetimlerin organize etmek, gerçekleştirilmesini sağlamak ve gelen sonuçlara göre genel bir rapor hazırlamak,
  • Üye şikâyetlerinin almak, takip etmek, gerekiyorsa kurum içine duyurmak, kayıt altına almak ve kalite sistemini ilgilendiren her türlü anket çalışmasını yapmak ve değerlendirmek,
  • Düzeltici Önleyici Faaliyetlerin koordinasyonunu ve sonuçlandırılmasını takip etmek,
  • Kalite servisinin çalışmalarını koordine etmek,
  • Kalite Sistemi gereği oluşturulan prosedürlerin, proseslerin ve talimatların uygulanmasını sağlamak.



Emre BOZALİOĞLU
KALİTE YÖNETİM TEMSİLCİSİ ve AKREDİTASYON SORUMLUSU

 
Adres : Pazarkapı Mahallesi Sahil Caddesi No:103 61200 / TRABZON
Tel : 0 (462) 326 80 70 - 267
Faks: 0 (462) 321 88 77
 


facebook Finans
Birim E-Posta :
emrebozalioglu@ttso.org.tr
*Adınız Soyadınız :
*E-Posta :
Telefon :
Adres :
*Soru/Öneri/İstek :
*Güvenlik kodu [ 7bb18c ] yandaki kodun aynisini giriniz.