Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

 


Eğitim Konusu: Potansiyel müşteriler ile görüşmelerinizi satış yaparak mı yoksa satın alarak mı bitiriyorsunuz?

Eğitimin Amacı: Satış sorumlularının satışlarını daha kolay, daha hızlı ve daha çok yapmalarına yardımcı olmaktır.

Eğitim Metodu:

*Temel bilgilerin aktarımı, uygulamalı ve pratik çalışma ortamı oluşturularak tecrübe aktarımı sayesinde konunun pekiştirilmesi


KİMLER KATILMALI
 
* Satış ve müşteri ilişkileri sürecinde rol alan tüm çalışanlar

İÇERİK:

 Hizmet kavramı
 Müşteri Kimdir? Tanımı, önemi, müşteri gereksinimleri
 Müşteri Karşısında
o İlk izlenim, doğru sunumu yapmak
o Satın alma nedenini anlamak
o Soru sormak ve dinlemek, ihtiyacı anlamak
o Özellik ve fayda (değer) sunumu
o İtiraz ve şikayetlerle başa çıkmak
 Gerçek İhtiyacın Anlaşılması
o İnsanları anlama, iş hayatında insan üslupları
o Farklı üsluplara uyum sağlama
 Satışta Beden Dili
o Duruş, güven sağlayan beden dili, giyim

 

EĞİTMEN:   Ayşe YENİOCAK

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü'nden mezun olduktan sonra, 1995 yılında Bilkent Üniversitesi Ekonomi Bölümü'nden Master derecesini almıştır.

Satışı da içine alan Pazarlama Yönetimi konusunda değişik sektörlerde yürüttüğü çalışmalar ile 12 yıllık bir tecrübe kazanmıştır. İzmir Abigem’de Pazarlama Program Yöneticisi olarak 2003 yılında görev başlamış ve Avrupa Birliği İş Geliştirme Merkezi'nde Pazarlama Programı kapsamındaki eğitim ve danışmanlık projelerini yönetmiştir. İzmir Abigem Ürün Geliştirme ve Tasarım Merkezi'nin kurulması ve geliştirilmesi çalışmalarını da yürüten Yeniocak, halen İzmir Abigem’de Direktör olarak görevine devam etmektedir.

 

EĞİTİM BİLGİLERİ:
Eğitim Yeri-Adresi              :  Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası 3. Kat
Eğitmen                                 :  Ayşe Yeniocak            
Tarih                                      : 1 Ağustos  2009
Saat                                        : 10:30-16:30
Katılım Ücreti                       : 50 TL

 

Kayıt ve Bilgi için,

 

 AYŞE ARAT
ABİGEM İş Geliştirme Müdürü

Tel            : 0 ( 462 ) 323 29 91 (62)  
E-Posta    :
arat@abigem.net        om-trabzon@abigem.net
Web          : www.abigem.net